24 uur per dag zetten de medewerkers van Cicero Zorggroep zich in voor het welzijn van onze cliënten. Van de kok in de keuken tot de verpleegkundige aan uw bed, van de activiteitenbegeleidster tot de medewerker logistiek, van de salarisadministrateur tot de specialist ouderengeneeskunde, van de fysiotherapeut tot de geestelijk verzorger.
Allemaal hebben zij één doel voor ogen: het leveren van goede cliëntgerichte zorg en service. Dat Cicero Zorggroep daar goed in slaagt, blijkt uit welgemeende complimenten of bedankjes die onze medewerkers dagelijks horen. Ook de hoge cijfers die wij scoren op periodieke kwaliteitsonderzoeken onder cliënten en familieleden, zien we als een mooi compliment.
Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent, een klacht of zelfs een vermoeden van een misstand heeft. Bij Cicero Zorggroep vinden we dat een belangrijk signaal. Maar we adviseren u om allereerst in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of de zorg- of locatiemanager. In veel gevallen van onvrede is het mogelijk om ‘de lucht te klaren’ door een openhartig gesprek te voeren.
Mocht u er daar niet uitkomen, dan kunt op de hiernaast genoemde manieren uw onvrede of klacht kenbaar maken.